Produkty pro umm obchod s oděvy (42)

Temas Group Export Partner Celní a logistické podpůrné služby

Temas Group Export Partner Celní a logistické podpůrné služby

Celní a logistické postupy jsou klíčovou součástí globálního obchodu. Pro společnosti, které se chtějí mezinárodně rozšiřovat a zůstat konkurenceschopné, je efektivní řízení těchto postupů nezbytné. A právě zde můžeme pomoci. Ve společnosti Temas Group využíváme naše rozsáhlé zkušenosti a širokou síť k zjednodušení exportu do Evropy pro naše klienty. Naše přizpůsobená řešení vycházejí z našeho porozumění nuancím těchto postupů.
Nejlepší SEO služby společnost

Nejlepší SEO služby společnost

Hledáte nejlepší SEO služby v Indii? lessburn nabízí zaručené služby optimalizace pro vyhledávače (SEO), které zlepšují hodnocení webových stránek, zvyšují návštěvnost a zvyšují vaše prodeje a návratnost investic (ROI).
Objevování Istanbulu

Objevování Istanbulu

Program prohlídky Istanbulu s licencovaným průvodcem a soukromými transfery z letiště.
ERP - Systém pro plánování podnikových zdrojů

ERP - Systém pro plánování podnikových zdrojů

Ve společnosti Merlos jsme technologičtí poradci a partneři předních firem v oblasti softwaru pro řízení. Analyzujeme charakteristiky vašeho podnikání, abychom vám nabídli ERP, které nejlépe vyhovuje potřebám vaší firmy. Naše programy vám umožní efektivně a důkladně řídit všechny oblasti: nákupy, prodeje, fakturaci, objednávky, sklady… Optimalizujte všechny obchodní procesy a kontrolujte tok práce velmi snadno a efektivně. Vše s jedním softwarovým programem. Postaráme se o integraci s ostatním podnikatelským softwarem (CRM, Business Intelligence, Předprodej / Autoprodej,…).
Zahájení podnikání - Služby pro zahájení podnikání

Zahájení podnikání - Služby pro zahájení podnikání

Pomáháme jednotlivcům vybudovat jejich vlastní podnikání, od založení firmy až po zajištění právních a finančních povinností spojených s jejím provozem. Pomáháme jednotlivcům v oblasti West Midlands a ve Velké Británii tím, že jim pomáháme rozhodnout se pro nejvhodnější strukturu jejich podnikání, připravit peněžní toky a podnikatelské plány a dokonce se vypořádat s jakýmikoli sekretářskými záležitostmi. Náš tým vám také poskytne dedikovaného účetního, který vás zaregistruje v našem digitálním systému, který bude sledovat vaše záznamy, jako jsou faktury a platby, a umožní nám podávat vaše daňová přiznání, když nastane čas.
Náborové Testy

Náborové Testy

Protože každé povolání vyžaduje specifické dovednosti a protože nelze všechny tyto dovednosti měřit stejným způsobem, navrhli jsme různé testy, které zohledňují specifika každého povolání. Balíček „Testy pro nábor“ zahrnuje všechny testy potřebné k zajištění spolehlivosti vašich náborů. Rychlý (přibližně 20 minut), přizpůsobený (pro každý test standardizované profesní referenční rámce), spolehlivý (již několik desítek tisíc použití), výkonný a snadno interpretovatelný (navržený tak, aby vyhovoval potřebám osob, které provádějí nábory), splní všechny vaše požadavky.
Služby pro Firmy

Služby pro Firmy

V Detectives Tercer Grado nabízíme širokou škálu vyšetřovacích služeb v oblasti pracovního a podnikatelského prostředí, které vám pomohou čelit jakýmkoli interním nebo externím problémům způsobeným zaměstnanci, klienty nebo dodavateli. Pokud máte obavy, že ve vaší společnosti může docházet k nepravidelné situaci, která ovlivňuje její produktivitu nebo bezpečnost, neváhejte nás kontaktovat.
Úvěry pro začínající podniky

Úvěry pro začínající podniky

Pokud máte nový podnikatelský nápad, který potřebujete uvést do praxe, může vám půjčka pro start-upy pomoci urychlit váš růst.
E-faktura - Pro Rumunsko

E-faktura - Pro Rumunsko

Business eXpert se rozšiřuje na mezinárodní trh s uvedením svých služeb elektronického fakturování v Rumunsku. Po fázi tolerance v testovacím prostředí jsme rádi, že můžeme oznámit spuštění našich služeb elektronického fakturování v Rumunsku. Tento důležitý krok znamená expanzi společnosti na nový trh a její závazek podporovat firmy v dodržování rumunských předpisů o povinném elektronickém fakturování. Od 1. července 2024 budou všechny rumunské firmy povinny vydávat a přijímat elektronické faktury. Řešení eFactura od eBusiness eXpert, eBIn Cloud, se bezproblémově integruje do stávajících účetních a ERP systémů, což firmám umožňuje snadno přejít na elektronické fakturování v souladu s předpisy. SaaS: Amazon Web Services ANAF: e-Factura API: ANAF
Job Plus Interim, váš partner pro rumunské pracovníky na dočasné zaměstnání v Evropě, v oblasti stavebnictví, průmyslu, zemědělství...

Job Plus Interim, váš partner pro rumunské pracovníky na dočasné zaměstnání v Evropě, v oblasti stavebnictví, průmyslu, zemědělství...

Job Plus Interim je vaše agentura pro dočasné zaměstnávání specializující se na práci na dálku pro Francii, která se zaměřuje na poskytování flexibilních a efektivních řešení v oblasti pracovní síly pro firmy. S pevnými zkušenostmi v oblasti mezinárodního náboru, Job Plus Interim reaguje na potřeby francouzských firem tím, že jim nabízí privilegovaný přístup k výběru kvalifikovaných a zkušených pracovníků, kteří jsou připraveni se rychle integrovat do jejich týmů. Naše odborné znalosti se rozprostírají do několika klíčových sektorů, včetně BTP, logistiky, průmyslu, agroalimentárního sektoru a služeb. Díky personalizovanému přístupu identifikujeme nejlepší talenty přizpůsobené specifickým požadavkům každé pozice. Každý kandidát je pečlivě vybírán, aby bylo zajištěno, že jeho dovednosti a odborné znalosti odpovídají požadavkům. V Job Plus Interim víme, že práce na dálku vyžaduje přísné řízení a dodržování francouzských a evropských předpisů. Náš tým se postará o veškeré administrativní a právní úkony, čímž vás osvobodí od složitostí spojených s mezinárodním zaměstnáváním. To zahrnuje správu dokumentů, sledování formalit spojených s vysláním a podporu dočasného zaměstnance po celou dobu jeho působení. Zavazujeme se poskytovat kvalitní služby, které našim klientům zaručují rychlý a spolehlivý přístup k lidským zdrojům připraveným čelit výzvám jejich projektů. Naše pohotovost a flexibilita jsou hodnoty, které nás odlišují a činí z Job Plus Interim důvěryhodného partnera pro všechny firmy s potřebami pracovní síly. Zvolit Job Plus Interim znamená vybrat si agenturu, která klade spokojenost svých klientů a dočasných zaměstnanců do centra svých priorit. Jsme hrdí na to, že můžeme podporovat naše klienty v úspěchu jejich projektů ve Francii tím, že jim nabízíme efektivní řešení práce na dálku, bez kompromisů na kvalitě. Důvěřujte Job Plus Interim pro přístup k nejlepším talentům a využijte kompletní podporu pro klidnou a úspěšnou integraci vašeho dočasného rumunského zaměstnance.
Formation Immobilier

Formation Immobilier

Nabízíme 100 % na míru šité školení a 100 % hrazené díky vašemu OPCO. Různé dostupné témata. Zákon Alur.
Slunečnicový olej - Vysoce kvalitní

Slunečnicový olej - Vysoce kvalitní

Vysoce kvalitní slunečnicový olej, bohatý na vitamíny a vhodný pro všechny metody vaření.
Mushie - Kupte Mushie pro váš (web)obchod

Mushie - Kupte Mushie pro váš (web)obchod

V Mushie můžete zakoupit produkty a kolekce z kategorií: Dětské produkty, Dětské příbory, Textilie na spaní. Navštivte naši vzorkovnu v Trademart.
Vytvoření prezentačního webu

Vytvoření prezentačního webu

Naše agentura pro tvorbu webových stránek se specializuje na návrh prezentačních webů pro firmy. Jsme přesvědčeni, že vaše online přítomnost je nezbytná pro přitahování nových zákazníků a posílení vaší značky. Je pro nás důležité úzce spolupracovat s našimi klienty, abychom pochopili jejich potřeby a cíle, a navrhli webové stránky, které odrážejí jejich identitu a postavení na trhu. Věnujeme zvláštní pozornost uživatelské zkušenosti, navigaci, designu a použitelnosti, abychom zajistili profesionální a efektivní web.
Mezinárodní - Podpůrná služba pro internacionalizaci

Mezinárodní - Podpůrná služba pro internacionalizaci

Podpora internacionalizace organizací, podpora provádění studií a dynamizace akcí zaměřených na stimulaci prozkoumávání nových trhů, aby se propagovaly portugalské značky jako pečeť kvality.
Importní půjčka/Exportní financování - Podnikatelské půjčky/Projektové financování k dispozici

Importní půjčka/Exportní financování - Podnikatelské půjčky/Projektové financování k dispozici

Drake Grove Finance Limited poskytuje osobní půjčky/půjčky pro podniky/obchodní financování/půjčky na import a export/projektové půjčky firmám všech velikostí, od jednotlivců, přes společnosti až po obchodníky po celém světě. Jen jeden jednoduchý proces, děláme financování růstu vašeho podnikání jednoduché, transparentní a spravedlivé. Žádný žargon, žádné skryté poplatky Jednoduchý schvalovací proces Rychlé podnikatelské půjčky financované za pouhé 2-3 pracovní dny Nízká úroková sazba 2% Žádné kontroly úvěru nejsou vyžadovány Flexibilní splátkové plány CIS a KYC jsou vyžadovány pro všechny žadatele o půjčku bez ohledu na místo/země Doba půjčky: 1 rok - 25 let Odklad splátek 12 - 24 měsíců pro velké podnikatelské půjčky/pracovní kapitál Financování/půjčky nejsou omezeny na žádnou geografickou oblast nebo zemi. Zprostředkovatelé/konzultanti/makléři jsou vítáni, aby přivedli své klienty a jsou 100% chráněni. E-mail: loans@drakegrovefinance.net | Whatsapp: +44 7469 453827
CRM - Podtitulek 1

CRM - Podtitulek 1

Máte potřeby v oblasti řízení vztahů se zákazníky? Intuitivní a rychlé použití, CRM ODOO vám umožní spravovat každý aspekt vašich zákaznických interakcí!
Formule Na Čas

Formule Na Čas

Přístup do zasedací místnosti s privátní kanceláří Wifi a kabelové připojení Káva/voda Kapacita od 1 do 14 osob Žádný příplatek na osobu Cenová nabídka pro členy
Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Komunikace mezi firmou a externími aktéry by měla být zdůrazněna. Hraje klíčovou roli pro image značky. Nosycom je agentura specializující se na telefonní call centrum, která představuje bohaté a rozmanité dovednosti. Spolupracujme na zlepšení vašeho zákaznického servisu.
Rozvoj podnikání - M&A, Joint Venture, Získávání kapitálu, Investiční management, Due Diligence

Rozvoj podnikání - M&A, Joint Venture, Získávání kapitálu, Investiční management, Due Diligence

EOD poskytuje služby, které pomáhají firmám, soukromým investorům a institucionálním investorům (úvěrové instituce a fondy rizikového kapitálu) hodnotit rizika a využívat příležitosti v oblasti mimořádného financování, usnadňují proces a zaměřují pozornost na kritické faktory pro co nejlepší řízení fáze následné integrace. EOD provádí služby business due diligence (shromažďování, analýzu a interpretaci tržních, obchodních, ekonomických a finančních dat, která poskytuje cílová společnost). EOD také vyvíjí strategické a obchodní analýzy odvětví a cílové společnosti; identifikuje hlavní kritické aspekty, možné synergie a akce, které je třeba implementovat pro co nejlepší řízení procesu post-deal integrace. EOD rovněž provádí pro úvěrové instituce, soukromé investory a institucionální investory takzvané "Independent Business Review", které mají za cíl identifikovat ekonomickou a finanční situaci podniku.
Tvorba Loga pro Odbornou Firmu

Tvorba Loga pro Odbornou Firmu

Jsme potěšeni, že vám můžeme představit nové profesionální logo, které jsme vytvořili pro EFA, poradenskou firmu. Toto logo bylo pečlivě navrženo tak, aby reprezentovalo odbornost a spolehlivost společnosti, zatímco evokuje pojmy důvěry a bezpečnosti spojené s finančním a pojišťovacím sektorem. Logo má moderní a profesionální typografii. Tři písmena představují fúzi tří pilířů společnosti – odbornost, finance a pojištění – symbolizovaných elegantními a vyváženými tvary. Čáry evokují přesnost a přísnost potřebnou v těchto oblastech, zatímco jemné křivky dodávají nádech přístupnosti a lidskosti. Barvy vybrané pro logo také odrážejí hodnoty společnosti. Gradient zlatých barev přenáší pocit důvěry, růstu a rovnováhy.
Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Mustafa hoca, z Izmiru poskytuje online kurzy zahraničního obchodu pro celou Českou republiku a svět. Tento vzdělávací program zahrnuje: Zahraniční obchodní školení + Proces umístění do zaměstnání + 6 měsíců podpory po nástupu do zaměstnání. www.mustafahoca.online kurz zahraničního obchodu online školení zahraničního obchodu online online kurz zahraničního obchodu kurz odborného vzdělání v zahraničním obchodě online kurz zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Ankara kurzy zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Adana kurz zahraničního obchodu Antalya kurz zahraničního obchodu Avcılar kurz zahraničního obchodu Bursa kurzy zahraničního obchodu Bursa kurz zahraničního obchodu Beylikdüzü kurz zahraničního obchodu Çerkezköy kurz zahraničního obchodu Denizli kurz zahraničního obchodu Ekşi kurz zahraničního obchodu Eskişehir cenové nabídky kurzů zahraničního obchodu jsou kurzy zahraničního obchodu užitečné? ceny kurzů zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Gaziantep kurz zahraničního obchodu Gebze kurz zahraničního obchodu Hatay kurz zahraničního obchodu Izmir kurz zahraničního obchodu Istanbul kurz zahraničního obchodu Izmir
Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

Konzultace - Komplexní Poradenství pro Firmy

V oblasti dalších služeb nabízíme našim klientům různé služby, které mohou potřebovat v každodenním životě. - Správa a vyřízení daní z převodu majetku a právních úkonů, koupě a prodeje nemovitostí, půjčky. - Vyřízení dědických řízení a vyřízení daně z dědictví. - Městské úřady, žádosti o povolení. - Katastrální řízení. Spisy o vlastnictví. Upravování údajů v katastru. - Studium a vyřízení podnikatelských dotací nebo subvencí.
UFI / PCN - UFI (Jedinečný Identifikátor Formulace) Jedinečný Identifikátor Formulace

UFI / PCN - UFI (Jedinečný Identifikátor Formulace) Jedinečný Identifikátor Formulace

Od roku 2021 bude na určitých etiketách produktů v EU vyžadován nový prvek označení, a to kód o délce 16 znaků nazývaný unikátní identifikátor formulace (UFI). Dovozci a koncoví uživatelé, kteří uvádějí tyto produkty na trh, budou muset poskytnout určité informace o produktu, včetně UFI, pro použití toxikologickými centry. Nástroje a podpora pro vytváření UFI jsou k dispozici na webových stránkách ECHA pro toxikologická centra. CO JE UFI? Unikátní identifikátor formulace, známý pod zkratkou UFI, je kód, který bude vyžadován na etiketě vašich produktů obsahujících nebezpečnou směs. Kromě UFI budete muset poskytnout také další informace o vaší směsi a relevantních produktech pro použití toxikologickými centry, jako jsou složení, obchodní název, barva, balení, kategorie produktu a toxikologické informace. UFI má za cíl vytvořit jasné spojení mezi produktem, který uvádíte na trh, a informacemi, které poskytujete.
Celní agent - Celní agent na území Republiky Moldavsko

Celní agent - Celní agent na území Republiky Moldavsko

Nabízíme služby celního agenta (celní makléř; celní komisionář) prostřednictvím přímé nebo nepřímé reprezentace na celní správě Republiky Moldavsko. Naše společnost může provádět operace dovozu a vývozu v/ze RM. Pro společnosti ze zahraničí můžeme zadávat objednávky u domácích výrobců v následujících oblastech: výroba dveří a oken, kovové konstrukce, tiskové služby, zpracování semen a zemědělská výroba, zpracování kovů...) je možné zpracování suroviny klienta v "Lohn". " do hotového výrobku.
Zakázková animace - Návrh zakázkové animace

Zakázková animace - Návrh zakázkové animace

Zakázkový design animace pro online a offline vizualizaci
Agentura pro obchodní telefonii

Agentura pro obchodní telefonii

S více než 10letou zkušeností v oblasti telekomunikací se specializujeme na: Pevnou telefonii Mobilní telefonii Telefonní ústředny
Korejské Překladatelské Služby - Profesionální Překladatelé Korejštiny

Korejské Překladatelské Služby - Profesionální Překladatelé Korejštiny

Polsko-korejští a korejští-polští překladatelé. Ústní překladatelé korejského jazyka. Služby korejských překladů. Překladatelská společnost s certifikací ISO 9001 a EN 15038/ISO 17100. Korejské obchodní, technické, lékařské, právní a patentové překlady.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.
Nákupní zastoupení - Nákupní zastoupení

Nákupní zastoupení - Nákupní zastoupení

Nákupní zastoupení pro dovozce na tureckém trhu.